03/02/2015 | Aquest passat mes de gener la Generalitat de Catalunya i el Consorci d’Administració Oberta de Catalunya han organitzat el Congrés de Govern Digital.
L’organització ha plantejat les jornades com un espai de trobada i d’intercanvi de coneixement, amb experiències i debat sobre les infraestructures que han de permetre una bona governança i una gestió pública eficient, estructurant una administració oberta i innovadora que doni resposta real a les demandes i expectatives de la societat.
Un fòrum d’intercanvi d’experiències i solucions per aconseguir una administració més propera al ciutadà, més àgil, eficient i innovadora, una nova administració que respongui als nous reptes.
El format de les jornades ha estat la combinació de presentacions provocadores on diferents persones han obert el debat sobre la gestió pública i la seva transformació. Ens han convidat amb diferents preguntes a reflexionar amb el què, amb quina finalitat, amb el com. Amb presentacions d’experiències concretes que s’estan duent a terme.
Podeu trobar totes les ponències fent clic aquí.

0 comentaris