En acció parla de la diversitat sexual i de gènere

maig 17, 2016 | Actualitat

En aquest programa, En acció parla sobre el treball dels Drets Civils que es fa des del Consorci. El programa s’emmarca dins la setmana contra l’homofòbia, que organitza Ràdio Olot.

En el programa diari «5 Minuts Més» s’entrevistarà a algun dels testimonis de l’exposició «Identitats ImPossibles» que es podrà veure al Museu dels Sants d’Olot.

Dimarts, «Via Oral» ho farà amb l’associació Tal Com Som sobre l’estat de la situació en entorns més rurals i «La Tertúlia» també tractarà el tema des de diferents mirades. Es farà també un repàs a com ha canviat el tractament de les identitats sexuals des del món del periodisme i la comunicació.

Dimecres, s’explicarà què ha fet l’acció política per normalitzar el col·lectiu i finalment dijous es parlarà de l’assetjament escolar LGTBIfòbic.

La setmana contra l’homofòbia la tancarà «Teló de Fons» que entrevistarà els comissaris de l’exposició del museu i farà recomanacions culturals que han donat visibilitat al col·lectiu.

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *