3a trobada veïnal del carrer Nicaragua d’Olot

jul. 9, 2013 | Actualitat

09/07/2013 | El passat dissabte, 6 de juliol, es va dur a terme la 3a trobada veïnal del carrer Nicaragua del barri de Pequín d’Olot organitzat per un grup de veïns del carrer i que va comptar amb la participació de 60 veïns i l’associació de veïns del barri. Aquesta iniciativa es va engegar fa tres anys fruit del treball de l’Àrea d’Atenció a la Comunitat del Consorci d’Acció Social de la Garrotxa, per tal de fomentar la relació entre els mateixos veïns del carrer. Com a novetat, enguany cal destacar que aquesta trobada ha estat organitzada pels mateixos veïns que varen planificar diverses activitats al llarg de la tarda, per acabar amb un sopar veïnal que va esdevenir un èxit.

Així doncs, un grup format per 9 veïns es va anar trobant durant tots els dijous del mes de juny per definir les activitats de la trobada, fer difusió entre els veïns del carrer i organitzar les tasques a realitzar el dia de la trobada. A més aquest any s’ha treballat perquè en aquesta trobada els veïns i les seves famílies siguin els protagonistes. Trobar-se una vegada a l’any per els veïns del Carrer Nicaragua ha esdevingut una norma que els permet dedicar una estona a parlar i compartir espai amb els seus veïns. En definitiva, una manera de fer veïnatge.

2 Comentaris

  1. Rosario

    Una bona iniciativa i un bon treball, Eduard. El carrer Nicaragua és un carrer petit que quan passes diries que no té vida, que la gent està a dins dels seus pisos petits amb els balcons i finestres sense flors algun que altre andròmina en un racó i que l’ exterior no compta. Però sí que compte i molt. S’han col·locat en els llocs dels arbres i han acordar fer un sopar a l’ any. A mi també m’agradaria molt poder fer aquesta activitat amb els meus veïns un cop a l’ any. Aquestes trobades ens acosta els uns els altres i fa baixar les tensions i alçar les copes pel brindis. Molt bona feina i molt bona resposta!

    Reply
  2. Eduard

    Moltes gràcies Rosario! espais on ens poguem veure, parlar i compartir sempre son positius i segur que mica en mica es va traslladant en el dia a dia.

    Reply

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *