La teleassistència consisteix en la instal·lació d’un aparell al domicili de l’usuari que a través del telèfon connecta la persona amb una central receptora, amb la qual es pot comunicar en cas d’urgència només prement un botó.
Es tracta d’un servei d’atenció permanent les 24 hores del dia i 365 dies a l’any. Des de la central receptora s’atenen les consultes i, si escau, s’activa el recurs més adequat a la situació: localitzar els familiars, serveis mèdics, policia, etc.
Aquest servei pretén que els usuaris puguin continuar vivint al seu domicili sense sentir-se aïllats i en les millors condicions possibles i donar tranquil·litat als familiars de persones grans que viuen soles i a les pròpies persones.
Qui el pot sol·licitar?
Persones majors de 65 anys o persones que pateixin una discapacitat.
Quin preu s’ha de pagar?
És un servei cofinançat entre l’administració local, la Diputació de Girona i la persona beneficiària.
Com es pot sol·licitar?
Les persones empadronades a Olot han de demanar cita prèvia al Consorci d’Acció Social de la Garrotxa.
Les persones empadronades a la resta de municipis de la Garrotxa han de demanar cita prèvia pel treballador/educador social al seu municipi.
[divider top=”0″]
[divider top=”0″]
MÉS INFORMACIÓ Consorci d’Acció Social de la Garrotxa Plaça del Palau, 8. Olot Telèfon: 972 266 644 casg@casg.cat |